Ben jij al vrijwilliger?

Misschien heb je het spotje al gehoord, ik was er zelf niet die week, maar ik vind het filmpje wel leuk. Het zit zo: Om vrijwilligers te re...

Misschien heb je het spotje al gehoord, ik was er zelf niet die week, maar ik vind het filmpje wel leuk. Het zit zo:

Om vrijwilligers te recruteren voor de Druglijn bedachten freelancers Dirk Pierloot en Vincent Daenen samen met het radioproductiehuis Raygun een uitzonderlijke radiospot. De spot is opgevat als een subtiele luistertest. Zowel qua tekst als qua uitvoering heeft de spot namelijk iets bijzonders. Alleen de heel attente luisteraar zal doorhebben wat er precies aan de hand is. Want kunnen luisteren, dat is precies wat een medewerker van de Druglijn heel goed moet kunnen.
De oplossing is niet zo evident, maar gelukkig kan de spot ook beluisterd en herbeluisterd worden op de website van de Druglijn. Via Facebook kan je tevens je vrienden aanzetten om eveneens de luistertest te doen. De verrassende oplossing kan men ontdekken dankzij een webfilmpje dat werd gedraaid met de hulp van het filmproductiehuis MIB. In dit filmpje onthult de acteur die het spotje inlas niet alleen de kleine bijzonderheid aan de tekst, maar heeft hij ook nog een heel andere verrassing in petto. En die onthulling zal zelfs de meest luisterende oren nog verbluffen.


You Might Also Like

0 reacties