PJ

Ik had het mailtje een tijdje proberen negeren: de groene hond zet zijn verjaardagsstoffen in de aanbiedingen (1m=2m). Maar het kwaad was g...

Ik had het mailtje een tijdje proberen negeren: de groene hond zet zijn verjaardagsstoffen in de aanbiedingen (1m=2m). Maar het kwaad was geschied, langzaam zag ik het zo voor mij, een pyamabroek in een vrolijk gebloemd stofje. Ideaal om op zondag lang te luieren in pyama. De aandachtige lezer herkent wel het stofje van het zakje. En omdat ik nog wel een extra broek kan gebruiken, ook maar meteen wat stof in een ander kleurtje meegebracht. Ik ben niet meteen een fan van het vestje, ik draag meestal topjes bij mijn pyama. Maar omdat het toch moet, dacht ik aan een effen rood vestje bij de linker stof.



Ik toonde de stof aan een collega-vriendin terwijl we op de trein wachtten. Gordijnen, zei ze al lachend. Ze heeft de pyama uit haar naailes nooit aangehad. "Ja, ik draag nooit pyama's" zei ze luid toen ze in de lift stond. Je had de blikken moeten zien. Hihi...

You Might Also Like

2 reacties

  1. Leuk stofje! Maar de link moet anders zijn, denk ik. ;)
    http://www.chienvert.com/

    BeantwoordenVerwijderen