The Block

Op voorhand had ik heel stoer gezegd dat ik wel eens zou kamperen. The block, maar dan in het echt. Maar uiteindelijk ben ik toch best wel e...

Op voorhand had ik heel stoer gezegd dat ik wel eens zou kamperen. The block, maar dan in het echt. Maar uiteindelijk ben ik toch best wel een luxebeest. Alhoewel sanitair en elektriciteit zijn toch al ingeburgerd in onze contreien als basiscomfort. maar soms breekt nood wet. En uiteindelijk is mijn slaapkamer de enige ruimte in huis die je als kamer kan bestempelen. De dikke laag stof moest er al een paar keer aan geloven. Het bed werd weer samengestoken en al heeft de interieurkenner de gordijnen afgeschreven, het zou moeten volstaan. Ik vond het best spannend maar ik heb geslapen als een roosje. Het is zeker niet voor elke nacht haalbaar maar het opent wel een aantal perspectieven.

You Might Also Like

0 reacties