Het experiment van Michel

Michel probeert schrijnwerkers te mailen en ik ben eens benieuwd hoeveel reactie hij zal krijgen. Ik heb het eigenlijk een beetje opgegeven...

Michel probeert schrijnwerkers te mailen en ik ben eens benieuwd hoeveel reactie hij zal krijgen. Ik heb het eigenlijk een beetje opgegeven. Mensen in de bouw die werken niet met mail, die moet je bellen. En ik heb daar een hekel aan. Of je mailt ze en ze bellen je terug. Op de meest onmogelijke uren, ’s morgens om acht uur of kwart voor tien ’s avonds. Maar vaak ben je dan al blij dat je zelf niet moet bellen of dat zij iets van zich laten horen dat je dat er bij neemt, want in de bouw gelden andere regels. Andere uren ook, dan mensen die de luxe van een bureau hebben.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ofwel mailen ze niet terug, ofwel mailen ze 'kun je eens bellen', waarbij ze dan bij de eerste 5 pogingen hun gsm niet opnemen. Zeer diepe zucht.

    BeantwoordenVerwijderen