De ronde

Al een dikke week prijken de schilderijen in Ingelmunster, dit was de eerste die ik opmerkte omdat ik er elke dag passeer en ook omdat hij h...

Al een dikke week prijken de schilderijen in Ingelmunster, dit was de eerste die ik opmerkte omdat ik er elke dag passeer en ook omdat hij het eerst was. Aan de overkant hangt een Eddy Merckx, bij de supermarkt is er Philippe Gilbert en op de markt is er Stijn De Volder, haar favoriet.

De renners passeren door het centrum als ze van Brugge komen en slaan af naar Izegem. Ik heb er wat mijn twijfels bij, nu ze de weg aangepast hebben is het toch maar smal geworden, maar echt rijden ze dan nog niet en gefilmd wordt er ook nog niet. Het heeft wel hoop dat de werken aan het centrum tegen dan achter de rug zijn.

En gisteren was er ook de tweede aflevering. Ik ben verkocht al van in het begin, behalve van Dieter De Leus. Ik weet niet, ik vond het wat gemakkelijk om met de West-Vlamingen te lachen, het is ook zo van Bachten de Kupe. En nu zijn uitspraak een hype lijkt te worden zucht ik nog wat meer. Stefan Degand blijkt van West-Vlaanderen te zijn, dus daar gaat mijn argument dat het maar raar West-Vlaams klinkt, maar hé, het wordt al niet ondertiteld.

You Might Also Like

0 reacties