punten

"Spaar je de punten voor..." Ze moet even denken wat momenteel de actie is. "Nee," onderbreek ik haar, "ik spaar ni...

"Spaar je de punten voor..." Ze moet even denken wat momenteel de actie is. "Nee," onderbreek ik haar, "ik spaar niks." Ze kijkt bedenkelijk naar mijn aankopen. Ja, de kortingen op de yoghurt helpen me om de smaak van deze week te kiezen, anders sta ik daar uren. Maar ik word wat lastig van al die acties. Ligt dat aan mij of is dat erger in de groene delhaize? Als ik een beer wil ga ik wel naar de speelgoedwinkel, als ik cava wil,zal die wel in mijn mandje liggen, bestek, kaarsen,... Het lijstje kent geen grenzen.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ik spaar nu voor 't eerst wel de puntjes, 't is namelijk voor bestek. Als je ze niet wilt, mag je ze altijd die richting uitsturen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen