het regent

for English scroll down Het is verschrikkelijk weer en de rest van de maand belooft blijkbaar ook niet veel goeds. We kunnen erover zagen o...

for English scroll down

Het is verschrikkelijk weer en de rest van de maand belooft blijkbaar ook niet veel goeds. We kunnen erover zagen of we kunnen de dingen doen die we in de herfst liefst van al zouden doen maar dan geen verlof hebben, zijnde met een serie en een breiwerkje de tijd verdrijven. Game of thrones, Men in trees, private practice,... en sweet cherries. Ik ben volledig opnieuw begonnen. Ik heb een paar extra cm voor het lijf toegevoegd en wat extra korte rijen voor op de poep en nu zit het beter. Het is niet echt mogelijk om een deftige foto te nemen, ik heb namelijk geen spiegel in mijn nieuw huis (dus als ik iets raars aanheb dezer dagen, je weet hoe het komt). Ik trok tig foto's en dit zijn de beste. Let aub niet op mijn haar, ik moest het nog kammen. Maar het zit nu al fantastisch. Tijd voor de mouwen. Spijtig genoeg is het wel iets minder mobiel geworden, want straks teister ik toch wel de regen.



It's raining cats and dogs in Belgium, not really summer, so I knit and I watch series, autumn-time. Game of thrones, Men in trees, private practice,... and sweet cherries. I frogged and started over. I've added some extra cm to the body and some extra short rows to the hem, to fit my body length better. Unfortunately it is imposible to take a decent picture, I'm on my own, while bf is on holiday and there is no mirror in the house. So I took lots of pictures and these should give you an idea. It fits great (don't mind the hair, still have to comb it). Time for the sleeves.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ha. Zit me (sinds het lezen van het bewuste Standaard-artikel) al heel de voormiddag op te winden over 't feit dat het slecht weer zal zijn in mijn verlof-zonder-reis-naar-de-zon. Maar 'k zal idd gewoon maar doen alsof het herfst is, goeie tip!

    Je work in progress ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar, hier ook geen spiegel, heb er al op gevloekt ;-)
    Herfst in juli, tikje deprimerend maar je hebt gelijk, we moeten er het beste van maken. Op naar de cinema...

    BeantwoordenVerwijderen