Je herkent me...

aan mijn roze notitieboekje want zonder kan ik niet van verslag doen. En omdat ik er geen idee van heb waar die andere zitten of in welke do...

aan mijn roze notitieboekje


want zonder kan ik niet van verslag doen. En omdat ik er geen idee van heb waar die andere zitten of in welke doos ik mijn geluk kan proberen ben ik om een nieuw boekje geweest. De opdracht was simpel: goedkoop en klein. Ze hadden ook een paarse versie maar ik dacht als het erover moet zijn, dan maar meteen goed.

Het past in de voorste zakjes van mijn sjakosj heb ik ontdekt na een dag gebruik en alleen daarom is het al perfect. Niet telkens de rits moeten opendoen om iets te noteren, maar gewoon direct vastpakken en schrijven.

You Might Also Like

2 reacties

  1. In elke handtas heb ik een boekje zitten. Heel leuk want je bent zeker dat je altijd schrijfmateriaal bijhebt. Ook wel vervelend want je schrijft soms je verhaal verder in een ander boekje en kom er dan maar eens achter wat bij wat hoort :)

    BeantwoordenVerwijderen