Keuze

Het werd een dagje keuzes maken: * Een hemd kiezen: moeilijk. Maar gelukkig ga ik niet enkel naar de winkels die hij me in fluistert. Uitei...

Het werd een dagje keuzes maken:

* Een hemd kiezen: moeilijk. Maar gelukkig ga ik niet enkel naar de winkels die hij me in fluistert. Uiteindelijk toch gelukt om een hemd te vinden waar ik hem in zie lopen.
* schoenen: relatief gemakkelijk. Geef toe, het is een klassieker, zwart met de teen uit, een hakje. Ik hoop dat dit nu weer snel lukt. De man wees me er op dat ze eigenlijk niet zo hoog zijn en hij pakte ze met veel liefde in het papier. Hetzelfde merk als mijn rode schoenen, waar ik eigenlijk nog nooit problemen mee gehad heb. Dus aan 29 euro kan dit niet anders dan een koopje zijn, op de voorlaatste dag van de solden.

En ja, ik zocht eigenlijk botjes, maar die waren er niet in Gent. Punt.

* Naalddikte: ik heb geëxperimenteerd met 3, 3,5 en dubbelgebreid met een 4. Het labeltje zegt 3 à 4 en stekenproef 21 Met de 3,5 haal ik de gewenste 18 en volgens Sade bij Knitflanders voelde het ook zachter. Wordt ongetwijfeld vervolgd.


* Dessert: ah ja, wat is een bijeenkomst zonder dessert?

You Might Also Like

0 reacties