Klaar

Ik was er helemaal klaar voor, voor mijn eerste echte ijverige wijven . Ze zouden t-shirts gaan maken en ik wou dat wel eens proberen. Ik ha...



Ik was er helemaal klaar voor, voor mijn eerste echte ijverige wijven. Ze zouden t-shirts gaan maken en ik wou dat wel eens proberen. Ik had in mijn overmoed drie soorten tricot. En ik kon ook niet kiezen. Mijn tweelingnaald had ik bij de hand. Maar met een vergadering die pas om 3u begon moest er wel iets fout lopen, ik was er iets te laat, was mijn patroonpapier vergeten (heb ondertussen ontdekt dat ik dat als nieuw lid had kunnen vragen) en ook wel wat overdonderd door al dat volk. Ik was bijlange niet de enige enthousiasteling en ik moest mijn eigen naaimachine nog aan de praat krijgen. First things first. En natuurlijk ook kletsen en kijken naar al die leuke kledingstukken die ik hier en daar op een blog al was tegengekomen. Enfin, toen ik merkte dat ik twee dezelfde mouwen had geknipt in plaats van een rechter en linker, het al tien uur bleek en ik niet goed meer het verschil tussen voor- en achterkant van de stof zag heb ik maar mijn boeltje gepakt. Mijn gewone jerseynaalden liggen nog in Ingelmunster, maar die kan ik gemakkelijk mee brengen en dan probeer ik het eens met mijn gewone machine. Met de uitleg van Mamasha (live en op haar blog) moet het wel lukken.

Nu nog uitvissen hoe ik het logo van de wijven op een deftige manier in mijn rechterkolom krijg...

You Might Also Like

0 reacties