't is voor den hond

Het rare met BuzzParadise is dat net toen ik dacht dat ze mij vergeten waren, ik plots verschillende aanbiedingen krijg. De eerste voor het ...

Het rare met BuzzParadise is dat net toen ik dacht dat ze mij vergeten waren, ik plots verschillende aanbiedingen krijg. De eerste voor het testen van winterbanden heb ik maar afgeslagen, mijn pogingen achter het stuur zijn bedroevenswaardig. Een fles drank kan er altijd wel bij als bijdrage voor de housewarming. En voor die laatste moest ik toch even nadenken. Hondenvriend?

Voor de zekerheid heb ik mijn profiel eens gecheckt maar veel valt daar niet op uit te maken. Dus moet ik hun selectiecriteria met een korreltje zout nemen en gewoon doen waar ik goesting in heb. En wat ik zie zitten om over te schrijven. In elk geval ik zou mezelf geen hondenvriend noemen, ik zou zelfs de straat oversteken als de hond naar mijn goesting te groot is, maar misschien zijn er wel onder jullie die deze nieuwe dienst wel weten te appreciëren, dus kopieer ik maar even de voornaamste info.

KBC brengt een uniek product op de markt: een verzekering voor uw hond! Voor slechts 35 euro per jaar is uw trouwe viervoeter goed verzekerd. Dit is dus nog geen 3 euro per maand.

KBC vergoedt:

* de dierenartskosten als uw hond bij een verkeersongeval gewond raakt (tot 2000 euro);
* het verblijf van uw hond in een hondenpension als u in het ziekenhuis opgenomen wordt en daardoor niet voor hem kunt zorgen (tot 300 euro);
* de medische kosten als u of een gezinslid per ongeluk door uw hond of een andere hond wordt gebeten (tot 1,5 miljoen euro);
* de crematiekosten (tot 350 euro)
* de kosten voor een nieuwe, gelijksoortige pup als uw hond overlijdt ten gevolge van een verkeersongeval.

Bovendien maakt het niet uit hoeveel honden u heeft, hoe oud ze zijn of hun geslacht. Er is ook geen franchise in de kosten. Meer informatie over dit aanbod vindt u onder deze link

You Might Also Like

1 reacties

  1. Nu nog voor de kat. Een vergoeding tot 1000 € als onze kat weer eens platgereden wordt voor onze deur zou al een mooie start zijn. Ik zou al 2000 € rijker zijn...

    BeantwoordenVerwijderen