Ik heb geen tijd

dus richt ik een breiclub op, want er is weinig zo plezant als samen komen, praten over je hobby, ideeën uitwisselen, iets drinken, wat brei...

dus richt ik een breiclub op, want er is weinig zo plezant als samen komen, praten over je hobby, ideeën uitwisselen, iets drinken, wat breien, eens voelen aan die wol naast je,... En omdat het niet altijd overdag lukt, doen we het 's avonds. Kom op 15 december (vanaf 19u30) naar de Gentse avondbreiclub in BOHO op de Vrijdagsmarkt. Neem je naalden en wol mee, je mag natuurlijk ook haken, je goed humeur en tot dan?

You Might Also Like

3 reacties

  1. leuk initiatief, lijkt me best gezellig! maar ik hou het bij mijn maandagse avondles Spaans. ook gezellig hoor, we lachen er vaak ook heel wat af. maar tijdens de week zou ik af en toe tevens nog wat Spaans moeten studeren of herhalen, en dat komt er te weinig van! Succes met het breiclubje! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom en ik breng Tessa mee! Geweldig idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vaal succes ! Mijn breiclub bestaat een jaar, en we hebben al ontzettend veel plezier gehad !

    BeantwoordenVerwijderen