Doe de hippie shake

Anders dan wat de vorige post doet vermoeden wordt hier vooral aan andere lijstjes gewerkt, zoals hoe ga ik het stof te lijf, strijken en wa...

Anders dan wat de vorige post doet vermoeden wordt hier vooral aan andere lijstjes gewerkt, zoals hoe ga ik het stof te lijf, strijken en wasmachines laten draaien,...

Maar af en toe moeten de zinnen ook eens verzet worden en dus haalde ik het patroon boven dat ik bij de laatste meeting van de Ijverige Wijven had overgetekend. Of eigenlijk, dat was plan B. Bij Plan A moest nog een patroon overgetekend worden en ik verloor efkes de lijnen op het patroon.

Dus werd het een broekje met een achterzakje in het stofje dat ik bij Béné won.



Knippen, stikken



Oh wat lief zo een klein zakje...



Met een elastiek en ik volgde de goede raad van één van de mama's op de Ijverige wijven meeting, zorg dat ze die elastiek zelf kan aanpassen, zeker als het een mager dingske is.



Mijn lief reageerde spontaan met: "oh, een pyamabroek", maar ik vind het wel kunnen als zomerbroekje, wat jullie?

Het patroon komt uit happy homemade volume 2.

You Might Also Like

0 reacties