onverwacht

De ijverige wijven vierden feest en het was een beetje tegen mijn goesting dat ik ging, zo echt een blèh dag. Maar er was taart en cava en.....

De ijverige wijven vierden feest en het was een beetje tegen mijn goesting dat ik ging, zo echt een blèh dag. Maar er was taart en cava en... Ik keek naar buiten en besloot het te wagen, veiligheidshalve zonder naaimachine maar met een patroon en twee stofjes om te knippen en nog een boekje waarvan ik het patroon nog moest overtekenen en ook stof. Ik kwam thuis met drie geknipte patronen (klinkt indrukwekkender dan het is) en blijgezind. In de laatste minuut had ik in de bibliotheek ook nog een patroonboekje gespot dat ik bijna besteld had eerder die dag als ik op de titel was kunnen komen. En omdat mijn afspraak om iets te gaan drinken vanavond in het water viel kan ik onverwacht me al sneller aan mijn naaimachine installeren!

You Might Also Like

3 reacties

  1. Benieuwd naar het resultaat!
    En leuk he, wat zo'n stik-avondje met je humeur kan doen :-). (en drie geknipte patronen, ik vind dat nogal indrukwekkend, ik tekende op het laatste stiksel 1 rokpatroon over (uitknippen moest thuis gebeuren)).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De topjes had ik al op papier en zijn eigenlijk gewoon twee stukken. Het kleedje was wat lastiger met het overtekenen, maar uiteindelijk ook maar vier stukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat taart en cava al niet met een mens kan doen hé! en nu aan de slag met de patroontjes ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen