#GF12 - 2

“Goh, het zijn Gentse feesten, heb jij dan geen verlof?” Ik schud het hoofd, dit jaar heb ik vakantie in mijn hoofd. “Is Gent niet versc...


“Goh, het zijn Gentse feesten, heb jij dan geen verlof?” Ik schud het hoofd, dit jaar heb ik vakantie in mijn hoofd. “Is Gent niet verschrikkelijk onleefbaar tijdens de feesten? Ik kan me dat echt niet inbeelden.” En meestal volgt dan dat ze ook eens komen, met de eerste trein terug naar huis, als het weer het toelaat. En nee, ik zou het niet leuk vinden om je tegen te komen. Nee, het is niet dat je niet welkom bent. Daar heeft het niks mee te maken. Je weet gewoon niet hoe het werkt, je kan niet om acht uur toekomen en denken dat je de Vlasmarkt zal mee maken, omdat je dat op het nieuws hebt gezien of online gelezen. En nee, het helpt niet als je tickets voor comedy of iets om te lachen koopt. En noem het vooral geen Flashmarket als je niet van Gent bent. En neen, je koopt je drank niet in de nachtwinkels. En nee, je bralt niet buiten de feestenzone, er zijn mensen die willen slapen. En nee, Gent is overdag niet doods.

You Might Also Like

0 reacties