Strak plan

Als ik ergens een hekel aan heb is het het in naaien van de losse eindjes van brei- of haakwerk. Ik ben niet alleen. Logisch dat vorige dond...

Als ik ergens een hekel aan heb is het het in naaien van de losse eindjes van brei- of haakwerk. Ik ben niet alleen. Logisch dat vorige donderdag op de avondbreiclub ook wat naaiwerk bij had. Ik vreesde wat voor het licht en hield het bij simpel rechtdoor breien. Deze voormiddag zocht ik mijn boeltje samen voor de treinrit naar West-Vlaanderen. Ik deed enkel een t-shirt onder mijn warme jas en naaide knopen aan en eindjes in. De shalom cardigan is leuk geworden, de mouwen zijn goed gelukt, al zeg ik het zelf. Lekker warm, ideaal bij dit weer. De enige die nog een domper op de feestvreugde kan zetten is de wol. Ik kocht de drops eskimo voor een ander patroon maar omdat die gemakkelijk vervilt werd me aangeraden iets simpel te kiezen. Ze breit vlot weg, maar geeft wel veel eindjes met amper 50m op een bol. Ik heb er nog serieus wat over maar nog geen plannen, eens zien hoe deze reageert...

You Might Also Like

0 reacties