Nummer 1

Als er een reden was om naailes te volgen was het de bloes. Frustraties in de winkels en thuis, schaamrood als er te veel inkijk is,... Vo...

Als er een reden was om naailes te volgen was het de bloes. Frustraties in de winkels en thuis, schaamrood als er te veel inkijk is,...

Voorzien van poten en oren zorgen confectiebloezen voor de nodige frustratie. Er eentje maken is ook niet zo simpel. Het is paasvakantie en het eerste project is officieel af (ja, ik negeer nog een aantal driegdraden) en getest. Het helpt natuurlijk niet als je met een maand vertraging start en af en toe nog een les skipt, maar toch, ik ben blij met dit exemplaar. Het komt uit een knipmode en onder druk van de lesgeefster werden de manchetten iets simpeler en gelukkig mochten de voorzakjes achterwege blijven. Ik heb gevloekt op de glijdende stof en moest mijn lief ook wel gelijk geven op het Polly pocket gehalte. Maar toen hij zei dat die voorste pat best wel in bloemetjes had gemogen, was ik toch ook een beetje blij.

Oh, en dat gapen? Er is een trucje. Je trekt de bloes aan, speldt af waar het niet mag gapen, trekt de bloes uit, meet tot aan de bovenste knoop, deelt dat door twee en dat wordt de afstand van je knopen.



You Might Also Like

0 reacties