Red

Mijn nichtje was de kontflap van het van katoen jurkje beu. Ik zocht een gemakkelijke oplossing, ongelooflijk dat ze er nog in kan. Op de Ij...

Mijn nichtje was de kontflap van het van katoen jurkje beu. Ik zocht een gemakkelijke oplossing, ongelooflijk dat ze er nog in kan. Op de Ijverige Wijven meeting kreeg ik goede raad en dus stikte ik de kontflap onder de opening op de rug. Een simpele ingreep, nu maar hopen dat ze het goed vindt.

Ik vond het leuke dierenstofje van Kokka bij Julija en wou eindelijk eens een simpel rimpelrokje met elastiek maken. Ik volgde de uitleg van Mina Dotter en weet dat de elastiek niet zo netjes gestikt is als zij het zou doen. 
En omdat ik ook nog eens Homemade Mini Couture moest testen maakte ik ook een bloesje. Een stofje uit Sri Lanka en knoopjes van bij Sint Jakobs. Niet perfect, de kraag overlapt op de rug, wat bij een eventuele volgende wel recht wordt gezet.


Paspel aan de kraag en mouwtjes

En ik vind de biais afwerking aan de kraag zo prachtig. En nu wil ik er eentje voor mezelf

You Might Also Like

1 reacties