(K)ouder project

Ik zal wel de enige zijn die deze week vrolijk werd bij de gedachte dat ik een fluffy truitje aan kon. En fluffy was letterlijk te nemen, ik...

Ik zal wel de enige zijn die deze week vrolijk werd bij de gedachte dat ik een fluffy truitje aan kon. En fluffy was letterlijk te nemen, ik zag ze soms dansen in de lucht. Dus sorry voor wie ik een allergische reactie heb bezorgd. Het truitje zit fantastisch...


Maar was het die gedachte of nog iets anders?
Ik moest op zoek naar een breiproject voor op de trein, iets anders dan het groen dat nu wat eentonig aan het worden is. Ik haalde dit uit mijn mand, halverwege de hals blijven steken. Wat ontmoedigd door de commentaar over hoe moeilijk die hals samen raakt. Volgens ravelry opgezet in januari 2012 en nu terug: flowing lines van Veera van 100% Rain in een wolletje van bij Dumpie

De boothals zit samen, de schouders werden met korte rijen al gebreid. Geen simpele constructie, zoveel is zeker, maar ik volg de instructies zo letterlijk mogelijk en desnoods geef ik er een eigen draai aan.

You Might Also Like

0 reacties