De stapel

De tijd aan mijn naaimachine schiet er serieus bij in. Gisteravond was nog eens een uitzondering. Dus kreeg de pyjama in flanel eindelijk ee...

De tijd aan mijn naaimachine schiet er serieus bij in. Gisteravond was nog eens een uitzondering. Dus kreeg de pyjama in flanel eindelijk een rekker en werden de pijpen omzoomd. Het andere stuk waar mijn oog op viel was een kleedje, de sureau van deer&doe in een stofje van Lecien gekocht via stof de stofjes op Facebook. Ik viel voor de boord en in het echt bleek het stofje ook feller te zijn. Aan de beschrijving petrol had ik het eigenlijk kunnen weten. Ik verving de fronsjes door plooitjes, de woorden van Nele van Spiegelstiksels in gedachten alsook de reactie van mijn lief op de bijtjesjurk. Ik droeg het kleedje welgeteld 1 keer en toen belandde het op de stapel, iets raars met het bovenlijf. Vreemd want ik had sureau al gemaakt en na veel passen van beide jurkjes is het weldegelijk gelijk, dat bovenlijf. Alleen durven die plooitjes het wat omhoog duwen waardoor het te groot lijkt. Plooitjes aanpassen of wat vermageren lijkt de oplossing. En ondertussen doe ik het gewoon aan. De kleuren zijn veel te leuk, ik word er spontaan vrolijk van. En het past perfect bij mijn lage groene winterbotjes en bruine pumps. Ongetwijfeld de gemakkelijkste oplossing om iets van de stapel te halen...




You Might Also Like

2 reacties

  1. Waw, dat is supermooi! En wat een zalige stof seg. Lol voor de treinfoto's :-) Dat noemen ze dan 'uw tijd nuttig gebruiken'! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, hier ook gegniffel voor de foto's op de trein, super :) En prachtige stof inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen