Ploggen

Ik beloofde bij Lilith van Tales from the crib om eens te ploggen deze week. Kort voor picture loggen en het van het in het nieuwe jaar, vin...

Ik beloofde bij Lilith van Tales from the crib om eens te ploggen deze week. Kort voor picture loggen en het van het in het nieuwe jaar, vinger aan de pols en al. Zij had niet zo'n beste dag toen ze het deed en ik kon waarschijnlijk geen saaiere dag uitkiezen.


Maar kijk, ook die beginnen met koffie. En een beetje sojamelk. Om ecologische redenen en gemakzucht omdat mijn lief een lactose intolerantie heeft en twee bussen melk toch te veel van het goede zijn. 

Twee, omdat het een lastige dag zou worden. Een dag achter mijn boeken. Met een gezonde pauze in de voormiddag


He, het regent buiten.
Ik was voor de verandering eens thuis toen de post gebracht werd. Leuk op zo een dag. 
Lunchpauze met een noedelsoepje uit een pakje en ripper street. Een sterke aflevering, waarbij ik een traan moest wegpinken. Jawel, ik ben er zo een.
Veel kaartjes met wetsartikelen
En een minder gezonde pauze in de namiddag
Met af en toe toch wel een blik op ravelry, die mystery kal is vollen bak bezig en de foto's doen mij goesting krijgen.
En 's avonds meer van hetzelfde... 

You Might Also Like

0 reacties