Secret santa

Het lijkt misschien al een beetje vijgen na Pasen maar ik wil jullie graag tonen wat ik in het pakje stak voor beriwoet.blogspot.com. Ik was...

Het lijkt misschien al een beetje vijgen na Pasen maar ik wil jullie graag tonen wat ik in het pakje stak voor beriwoet.blogspot.com. Ik was niet van plan om zelf iets te maken dit jaar, het was al druk genoeg. Maar de Syrië sjaal was zo leuk om doen en voor het wist rommelde ik in mijn wolvoorraad. Ik haalde er vier bollen in een merino-mengeling uit en breide lapjes. Twee kleinere en een groter. Telkens rechts averechts en elke rechtse tij veranderde ik de volgorde. Ik naaide de naad dicht en kijk: wanten en een cowl, een wintersetje!


Ik kreeg zin in een eigen versie en ik dnk dat ik nog wel voldoende over heb voor een paar wanten. Hopelijk raak ik deze niet meteen kwijt. 

You Might Also Like

0 reacties