Stad

Hoewel het vijf jaar geleden is dat ik er was voelt de stad meteen vertrouwd. Ik logeerde toen in een andere wijk want de conferentie was ie...

Hoewel het vijf jaar geleden is dat ik er was voelt de stad meteen vertrouwd. Ik logeerde toen in een andere wijk want de conferentie was iets buiten de stad. Ik kreeg geen geld uit de muur en er was iets met de vlucht. Ik herinner me de opluchting toen ze aan de hotelbanen zeiden dat het wel in ode zou komen. Morgen.

De vorige keer voelde ik de bevrijding. Ik liep waar ik wilde lopen. Mijn hoofd vulde zich met gedachten. Ook dingen die ik verdrongen had naar de achtergrond. Nu mis ik mijn maatje. Gelukkig hebben we straks wat vakantie samen. Want er is hier nog zoveel te ontdekken. De stad voelt ook nieuw en spannend.

You Might Also Like

0 reacties