UFO: to finish or frog - 6/12

"He, je weet toch dat het dertig graden wordt." Ik keek wat verbaasd, zoals wel vaker als ik geconcentreerd bezig ben. Het regende...

"He, je weet toch dat het dertig graden wordt." Ik keek wat verbaasd, zoals wel vaker als ik geconcentreerd bezig ben. Het regende en niemand geloofde dat het dat weekend dertig graden zou worden. "Oh maar, het wordt ook wel weer winter", zei L. Terwijl ze tricot sjaals aan het maken was.


Een mooi duo op de ijverige wijven. Maar goed dat mijn knopen eraan staan, dan kan hij nu in de kast wachten op koude dagen. 


Ik kocht de wol in 2012 op de wereldbreidag bij stoffenidee en zette op in oktober. Nu zaterdag kan je trouwens terug bij stoffenidee gaan meedoen aan wereldbreidag. Doen!



De knopen komen uit mijn voorraad, gekocht bij nordic stitches op Etsy. Maar ik merkte dat ze momenteel gesloten is.
Lekker warm!

En extra punten voor het lief die herkende dat ik al eerder een cardigan met dit patroon breide. Het is dan ook een trui die ik heel vaak draag. Modern garden cardigan van Veera Valimaki ofte 100%rain design.

You Might Also Like

0 reacties