Fair wear friday

De vorige dag was een baaldag geweest, degene die nog moest beginnen beloofde weinig beters. Waarom open ik mijn werkmailbox voor het ontbij...

De vorige dag was een baaldag geweest, degene die nog moest beginnen beloofde weinig beters. Waarom open ik mijn werkmailbox voor het ontbijt?


Op Facebook zag ik dat Helga van Goed van doen mijn dilemma oploste. Het kleedje van Anukoo waar ik nu toch al even naar aan het gluren was maar niet over de kleur kon beslissen was er alleen nog in het grijs in mijn maat.
En dan werd 1 en 1 wel snel 2. Ik laadde mijn winkelkarretje vol (bij manier van spreken) en wachtte tot Helga bij me op de stoep stond. Letterlijk, want ze brengt de boodschappen met haar bakfiets. Jet kleedje zit fantastisch en de stof voelt zacht. Perfect voor herfstige dagen. 
En omdat de print zo mooi is, nog een detail.


You Might Also Like

1 reacties