Want ook ridders worden groot

Ridder M  belde mij, hij had een probleem. Op de achtergrond hoorde ik duidelijk de mama en dat was ook wel nodig om de boodschap te begrijp...

Ridder M belde mij, hij had een probleem. Op de achtergrond hoorde ik duidelijk de mama en dat was ook wel nodig om de boodschap te begrijpen. De kap die ik eerder maakte naar het patroon van Eloleo was te klein geworden. Ik kon me niet meteen herinneren dat ik die verkleinde, maar ik kon me wel inbeelden dat het af doen moeilijk was geworden. Ik koos ervoor om met kamsnaps een gemakkelijke opening te voorzien. En zo haalde ik de doos die hier toch ook al een tijdje staat boven en met een youtube filmpje probeerde ik het uit. Nog iets bijgeleerd dit weekend!


En ook voor mij past die perfect.

You Might Also Like

0 reacties