#WIPCrackAway: het resultaat

Twee maanden geleden koos ik mijn projecten voor de WIPCrackAwayKAL, georganiseerd door Louise van Knit British en Nick van Yarns from the p...

Twee maanden geleden koos ik mijn projecten voor de WIPCrackAwayKAL, georganiseerd door Louise van Knit British en Nick van Yarns from the plains. Vijf projecten was ambitieus en op voorhand wist ik dat het niet haalbaar was.
Maar nu twee maanden later loopt er een vijfjarige rond met een lush cardigan en draag ik mijn muts bronntanas van Ysolda en rode sjaal zowat elke dag.
Het lijf is af van mijn trui, tijd voor de mouwen. Alleen de trui Firth o Forth ontworpen door Kate Davies kreeg geen aandacht. Ergens in de loop van volgende week begint ze met het versturen van haar nieuw boek Yokes. De ontwerpen zijn weer mooi en doen dromen van nieuwe projecten.

You Might Also Like

0 reacties