#boostyourpositivity - spiegelselfie

Thank God it's friday! Dacht ik vanochtend. Meteen het ideale moment om mijn muts te showen. Ik ben er heel gelukkig mee. Het d...

Thank God it's friday! Dacht ik vanochtend.



Meteen het ideale moment om mijn muts te showen. Ik ben er heel gelukkig mee. Het duurde nogal lang om te breien met dat kleurbreiwerk. Ik gebruikte een restje van de lush cardigan en heb nog voldoende voor de cardigan. Nu koos ik rood als basiskleur, maar met de cardigan draai ik het om. 

 Het enige vervelende was dat mijn schema grijs als contrastkleur gebruikte, maar nadat ik het wit als rood had ingekleurd lukte het vlotter. Alleen nog traagjes. Voor de workshop steeken in Edinburgh zou ik graag nog wat tempo willen halen.
Ik bedacht gisteren dat ik ook wel roze en wit of blauw zou kunnen gebruiken. Want dit zijn de kleuren die ik nog meer dan voldoende in voorraad heb, rekening houdende met de andere plannen voor die wol, met dank aan de eBay biedingen. De wol is artesano blue faced blend, niet lang op de markt geweest maar volledig Brits geproduceerd van schaap tot draad. 
Het patroon is epistropheid van Kate Davies en is simpelweg perfect. Meer dan zijn geld waard. Zeker als ik er meerdere van zou maken. En ja, ik heb ook al het patroon van de wanten.


You Might Also Like

0 reacties