Project bag

Ik maakte er eerder één met een lint . Maar ik hou niet zo van dat gefoefel om dat lint op zijn plaats te krijgen. Toen ik een nieuwe h...

Ik maakte er eerder één met een lint. Maar ik hou niet zo van dat gefoefel om dat lint op zijn plaats te krijgen.
Toen ik een nieuwe hoes voor mijn strijkplank zocht (of eigenlijk voor de wattering) vond ik bij Ikea een toffe hoes en was de wattering en stof apart. De wattering ging op de plank. Het stofje werd opgeknipt in stukken en kregen die een rits. Hier zie je de kleine versie. De andere is groter en moet nog een rits krijgen eigenlijk.
Ideaal om mijn breiwerk gemakkelijk op te bergen en mee te nemen in mijn sjakosse. Gedaan met het bolletje ergens tussen mijn andere spullen te moeten zoeken en de draad te gaan ontwarren.
En aangezien ik meerdere projecten tegelijkertijd heb lopen, heb ik ook meerdere zakjes nodig, in verschillende groottes.
Dit is mijn vedbaeck sjaal van Karrie Westermann in Viola (in de kleur north sea).

You Might Also Like

0 reacties