MMM - update 1

Elke dag 1 me-made kledingstuk en een sjaal telt niet mee. Ik heb het mezelf niet gemakkelijk gemaakt, of misschien wel, ik weet het niet go...

Elke dag 1 me-made kledingstuk en een sjaal telt niet mee. Ik heb het mezelf niet gemakkelijk gemaakt, of misschien wel, ik weet het niet goed. Ik wil vooral zien waar nog gaten in mijn me-made kleerkast zitten. Voornamelijk t-shirts en bloesjes denk ik spontaan maar ik draag zeker niet alle kleedjes en rokken evenveel.


Dag 1: de dag van de rode kleedjes of rokjes. Ik heb de meest fantastische rode stof van Nani Iro liggen. Maar het is niet gelukt om me achter mijn naaimachine te zetten. No emergency sewing zegt ze. Dus werd het een jeans, rode t-shirt en paper dolls. Samen met mijn rode sjaal van Veera. Lekker warm ingeduffeld kon ik naar buiten.

Dag 2: de eerste barbecue, het werd mijn  mme Zsazsa A-lijn met zakken in een super stof van Kokka. Mijn lush cardigan en follow your arrow 2. Nog steeds panties aan!

Dag 3: moeilijk! Ik had collega beloofd om te gaan dansen op Technoon, techno op zondagnamiddag, jawel. 
En nee, dat is niet mijn genre maar het doet me denken aan de belmondo feestjes, knop omdraaien en dansen. Na veel wikken en wegen werd het de mme Zsazsa kokerrok en stripe study van Veera.

Dag 4: maandag, altijd lastig en deze keer misschien wel extra omwille van de vaststelling dat het bloesje waar ik vorig jaar complimenten op kreeg wat ongemakkelijk zit. Ofwel is het gekrompen ofwel ben ik verdikt. 

Dag 5: eentje van lang geleden: een a-lijn rok van mme Zsazsa in een bloemetjesstofje van In den beer. Zonder panties want ik hoorde dat het 22 graden zou worden op de radio.

Dag 6: mijn blauwe kleedje, aubépine van deer & Doe in denimkleur gekocht bij Georgette. Een absolute topper! Ik heb dit kleedje deze winter vaak gekregen met panties, maar ook zonder is het best te doen. Alleen die wind!

Dag 7: of de dag dat ik het vergeten ben omdat ik me te vroeg al moest haasten. En ook wel de dag dat ik volledig casual op belangrijke vergadering verscheen omdat ik die optie ook een beetje vergeten was. 's avonds kreeg ik het koud en bleek de Coffeebar top gelukkig in de buurt. Ik droeg wel follow your arrow 2 en ook de voorbije dagen was die van de partij. Het ajourpatroon in combinatie met de wol lijkt me nog kunnen voor de tijd van het jaar.

Dag 8: ook al een dag met een belangrijke vergadering. Het werd het groene retrokleedje uit Ottobre. Mrt panties deze keer.

Resultaat na 1 week: 
De vaststelling dat veel kleedjes dringend gestreken moeten worden zodat ik ze ook kan dragen. Succesnummers: de kokerrok van mme Zsazsa en aubepine van Deer&Doe. Zeker te overwegen in een ander stofje en ja, van beide heb ik al een tweede versie, maar een derde kan ook nog wel.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Respect, ik heb maar één zelfgemaakt kledingstuk in mijn kast hangen. Daarna ben ik gestopt! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen