King Louie

Toen ik met mijn neus in de boeken zat, nam ik me voor om de weekends na de examens leuke dingen te doen. Dus toen de nieuwsbrief v...

Toen ik met mijn neus in de boeken zat, nam ik me voor om de weekends na de examens leuke dingen te doen. Dus toen de nieuwsbrief van Madeline, de Stoffenmadam binnen kwam, twijfelde ik niet lang. Lier is te doen vanuit Gent met de trein, zeker als je geen machine moet mee sleuren, en je kan breien onderweg. 

Ik koos de workshop jurk King Louie, en ik moet toegeven dat de enige King Louie die ik ken deze is. Maar op de foto zag ik dat het om een tricot jurk ging, eentje die verdacht op de burda 7828, maar dan in deze versie. En ja, daar kijk ik al lang naar...

Goed dus dat Joke van de Paspelpoezen er bij was om het patroon op maat aan te passen en bij twijfel te helpen. Ik had eerder in de winkel dotted boulevard van Art Gallery gekozen.


En geef toe, wat is er leuker dan samen een nieuwe jurk maken en zien dat het ook mooi is in die kleur of dat stofje. En dit dan nog in een heel inspirerende omgeving. 
Ik leerde dat je met een tweelingnaald op de goede kant stikt, ah ja.

En hoewel er even twijfel was dat het te klein zou zijn, was dit allemaal niet nodig. Ik heb een nieuwe jurk en het patroon op maat om er nog te maken. En vooral, ik heb wat nieuwe dingen geleerd. Dingen die ik misschien ook in mijn eentje had kunnen ontdekken, maar ik weet ondertussen al dat ik beter dingen onthou als iemand me zegt wat ik moet doen. 
Het was een geslaagde dag en ik heb me echt geamuseerd. Ik haalde nog deze foto van de instagram van Madeline_de_stoffenmadam en ik denk dat ik haar workshop-agenda in de gaten ga houden. 

You Might Also Like

1 reacties

  1. Fijn dat je zo'n leuke dag had, en met een heel mooi resultaat dan nog! Supermooi kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen