Kersen

Lily Balou is blijkbaar een Belgisch kledingmerk voor kinderen met biologische stoffen. Ik kocht bij Mon Depot een aantal prints voor t-shir...

Lily Balou is blijkbaar een Belgisch kledingmerk voor kinderen met biologische stoffen. Ik kocht bij Mon Depot een aantal prints voor t-shirts voor mijn neefje en nichtje. Ik hoorde veel positieve geluiden in blogland en zag ook verschillende leuke t-shirts en jurkjes voor kinderen opduiken. Maar die kersen...

Het patroon is de burda 7828, aangepast aan mijn maten dankzij de workshop bij Madeline en ingekort als t-shirt. Ik voel bandwerk komen....

En het nichtje krijgt een Thomas t-shirt uit La Maison Victor in dit stofje. 


You Might Also Like

3 reacties

  1. Groot gelijk dat je die voor jezelf aansloeg! Je staat er schoon mee, met die vrolijke kersen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk shirtje! De workshop bij Madeline, is die toevallig in Lier?

    BeantwoordenVerwijderen