Beproefde recepten

Dansen.... Het kostte me wat overredingskracht maar ik wou Dez Mona zien. Dansen bleek een goeie uitlaatklep... De rust van de zee in de och...

Dansen.... Het kostte me wat overredingskracht maar ik wou Dez Mona zien. Dansen bleek een goeie uitlaatklep...

De rust van de zee in de ochtend...

Voeten in het water...

En stappen, veel stappen...

Zo kon ik me ook weer concentreren. Kaffiebar Van Jansen is alvast een aanrader.


En de muffin was op voor ik aan een foto dacht ;-)

You Might Also Like

2 reacties

  1. Indrukwekkend aantal stappen! Ik ben al blij als ik 10.000 haal. En bij kaffiebar fam Janssens kwam ik op het verkeerde moment, alle cake was op...misschien maar goed ook. Na 5 dagen TAZ was het op de weegschaal te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die koffiebar wou ik ook doen toen we in Oostende waren, nog niet gelukt, maar nu heb ik er nog meer zin in!

    BeantwoordenVerwijderen