Chardon!

Ik kocht de stof bij Miss Matatabi met het idee er een lenterok van te maken. De stof is van Nani Iro en heeft een licht glittereffect op di...

Ik kocht de stof bij Miss Matatabi met het idee er een lenterok van te maken. De stof is van Nani Iro en heeft een licht glittereffect op die witte lijnen. Ik bestelde te weinig, bestelde een andere versie en liet het dan ook nog liggen omdat ik twijfelde over het patroon. Ik denk dat dat zo wat de samenvatting is.


Chardon van Deer&doe is een simpel plooirokje met zakken. Ik heb lang getwijfeld om het aan te kopen, maar ik ben er absoluut mee in de wolken. Dit is mijn tweede chardon. Ik maakte deze iets langer om de bomen tot hun recht te laten komen. De rok valt nu op mijn knieën en dat is wel comfortabel qua lengte. 
Aangezien de stof licht doorschijnend is koos ik ook voor een volledige voering in een wit katoentje. Dit zorgt voor een heerlijk pof-effect, zonder dat ik al te ontploft lijk. Ik vind het heerlijk! Echt een prinses...
En zo wordt mijn lenterok een aanwinst voor de herfst en als ik zie hoeveel ik er van geniet om deze te dragen denk ik dat er nog wel een in canvas zal volgen.

You Might Also Like

1 reacties