Onverwachte outfit

Ik had andere plannen voor de zwarte tricot. Het is stevige tricot van bij Mon Depot  en ik zag er een Brume van Deer&Doe in. Maar hoe...

Ik had andere plannen voor de zwarte tricot. Het is stevige tricot van bij Mon Depot en ik zag er een Brume van Deer&Doe in. Maar hoe ik ook puzzelde, het zou niet lukken. En zoals de dames opmerkten op weekend, er leek iets verkeerd te zijn gelopen bij het knippen. Niet getreurd, ik haalde nogmaals mijn burda patroon boven en het werd een t-shirt met vlindermouwtjes. 
De vrolijke canvasstof komt van bij Koning Uil op een Petit Bazar en is als ik me niet vergis er eentje van Kokka. Ik tornde zowat elke naad los en stikte die twee keer, gewoon omdat ik twijfelde aan het patroon. Onterecht, want bij nader inzien mag ik mijn tornmesje nog eens boven halen en de plooien toch wat wijder stikken. Nu valt het iets te laag op mijn heupen. En ja, opnieuw een chardon van Deer&Doe, ik vind die heerlijk om te dragen. 


You Might Also Like

0 reacties