#WIPWednesday

Toen ik het pakje van Miss Matatabi opendeed, twijfelde ik. Waarom had ik dit stofje besteld? Aan de hoeveelheid te zien dacht ik aan een b...

Toen ik het pakje van Miss Matatabi opendeed, twijfelde ik. Waarom had ik dit stofje besteld? Aan de hoeveelheid te zien dacht ik aan een bloesje maar het voelde eerder stug en de stof is redelijk donker. Het geometrisch patroon sprak me dan weer wel aan.

Ik haalde een patroon van op naaiweekend boven. De knipmode zegt dat je dit in een stretch stof moet maken en er een rits in moet zetten. Mijn versie van het naaiweekend is nog niet af, wat zeg ik? Als ze mij niet hadden tegengehouden was het in de vuilbak belandt. Maar het besluit was dat dit ook perfect in stof zonder stretch kan.

Ik denk dat dit een record is voor de snelste tijd tussen uitpakken en knippen. Het is nog niet af, het moet nog een rits en panden die ik nog moet knippen. Hopelijk wordt dit geen record voor traagste tijd om af te werken...

You Might Also Like

0 reacties