Is het al vakantie?

Ik moest in Leuven zijn voor het werk en liep nog even de winkelstraat in. In de international press store liep het uit de hand, vijf minute...

Ik moest in Leuven zijn voor het werk en liep nog even de winkelstraat in. In de international press store liep het uit de hand, vijf minuten voor sluitingstijd.

Het is niet dat ik geen patronen heb. Mijn ravelry bibliotheek staat vol indie ontwerpers en mijn lijstje van nog te maken projecten groeit terwijl ik met mijn ogen knipper. Maar toch kan ik er soms moeilijk aan weerstaan, aan die glanzende tijdschriften...

De week tussen kerst en nieuw hebben wij vrij en ik hoop tijd te vinden om op te ruimen, mijn naaimachine te koesteren en ook in een hoekje met een tijdschrift te zitten. 

You Might Also Like

2 reacties

  1. IMS is ook een van mijn guilty pleasures. Dus wel erg dat naar het schijnt die van Leuven dicht gaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @priegelaarster Oh nee, ik moet net regelmatig in Leuven zijn en dacht dat ik nu een nieuwe verplichte stop had gevonden

    BeantwoordenVerwijderen