Zing zing

Peter Verhelst heeft een nieuwe dichtbundel uit. Twee jaar na de vorige. Ik kreeg die cadeau van mijn lief. Bij gebrek aan inspiratie had ik...

Peter Verhelst heeft een nieuwe dichtbundel uit. Twee jaar na de vorige. Ik kreeg die cadeau van mijn lief. Bij gebrek aan inspiratie had ik hem naar de winkel gestuurd met instructies en mijn klantenkaart. Hij reserveerde heimelijk twee plaatsen in het poƫziecentrum toen Verhelst uit de bundel kwam voorlezen. Een bijzonder fijne verrassing.


Ik ging luisteren naar de voorstelling van Zing zing. Hij zag er moe uit en vertelde kort wat de bedoeling was. Hij zou drie gedichten lezen, dan was er een lied, opnieuw drie gedichten,...

Ik had al eens zitten bladeren in de bundel, maar het effect is toch anders als hij de gedichten voorleest. Niks dan hartjes, ik blijf een fangirl. 




You Might Also Like

0 reacties