Aardperen

Er was een project over kookboeken en er was een project pin it & make it. Vol enthousiasme, zoals steeds.... de ideale gelegenheid om m...

Er was een project over kookboeken en er was een project pin it & make it. Vol enthousiasme, zoals steeds.... de ideale gelegenheid om meer te koken, en te experimenteren.

Maar mijn groentenpakket laat zich niet goed rijmen met die projecten. Ik kan immers niet zomaar een recept uitkiezen en dan de ingrediënten samen zoeken. Het is eerder van "aha, dit zijn de groenten van de week... wat kan ik hier mee klaarmaken?"

Er is één uitzondering, ik las op de blog van i.over haar recept voor aardperen en ik las nog meer enthousiaste reacties op dat recept o.a. bij Gudrun en gemopper dat een recept niet zomaar is, een beetje van dit en een scheut van dat. Pffff, het is zowat het enige soort recepten dat ik kan volgen.

En kijk, daar waren ze: aardperen in mijn groentenpakket! Ik ging googlen en vond de eerste versie van het recept onder de welluidende titel: ge zijt zelf een aardpeer. Meer moet dat niet zijn.



You Might Also Like

1 reacties