WIPWednesday: Lang Ayre

Het is een eeuwigheid geleden, dat hier nog een WIPWednesday kon verschijnen. Dat vallen heeft me redelijk wat parten gespeeld. Ik kon gewoo...

Het is een eeuwigheid geleden, dat hier nog een WIPWednesday kon verschijnen. Dat vallen heeft me redelijk wat parten gespeeld. Ik kon gewoon niet breien door de barst in mijn elleboog. Ondertussen is alles genezen maar moet ik nog naar de kine, want ik blijf er last van hebben. Dus gaat alles wat trager en dat is best frustrerend.

Ik zette de lang ayre van Gudrun Johnston uit het Book of Haps op en koos voor tinten rood op een donker grijze achtergrond. Ik bestelde een tijdje terug twee bollen van een hoop rode tinten om te zien wat het best zou passen en dit lijkt de ideale manier zijn om ze weg te werken.

Al kan je die kleurverschillen moeilijk fotograferen.


Trouwens Gudrun doet opnieuw een MKAL. Deze start op 12/9 met de eerste hint en dan drie weken lang een stuk patroon.

You Might Also Like

0 reacties