Brume in bandwerk

De mode van rokken in trioct van deze zomer wordt verder gezet. Om de één of andere reden vind ik het comfortabeler voor mijn zelfbeeld om ...

De mode van rokken in trioct van deze zomer wordt verder gezet. Om de één of andere reden vind ik het comfortabeler voor mijn zelfbeeld om ze met een panty te dragen. Rare ideeën, ikke...

Ik kocht de voorbije maanden al heel wat stevige tricot voor een nieuwe Brume van Deer & Doe. Ik maakte deze eerder in een kaki kleur, nogal bleek soms naar mijn goesting, maar eigenlijk wel een plezier om aan te hebben, stel ik iedere keer weer vast.

De jeanskleur komt van bij Soldeur, de groene kleur is boordstof uit het couponnetjesmandje van Stoffenmadam Madeline en de grijze is zalige boordstof van bij Georgette
Het leuke aan Brume is dat het meer is dan twee rechte lappen en dat die zich maar rond je heupen moeten nestelen. Je hebt verschillende delen die in elkaar gepuzzeld moeten worden, maar geloof me, dat gaat verrassend snel. En ja, er ontbrak nog een kleur... In een rode tricot met reliëf van bij Mon Depot.


You Might Also Like

0 reacties