Woolly Wormhead MKAL: Armley

Woolly Wormhead  heeft elk jaar een mystery knit along, MKAL. Dit jaar al voor de negende keer en hoewel ik al verschillende jaren het patr...

Woolly Wormhead heeft elk jaar een mystery knit along, MKAL. Dit jaar al voor de negende keer en hoewel ik al verschillende jaren het patroon heb aangekocht, heb ik eigenlijk nog nooit de MKAL mee gedaan. Dit jaar is het anders. 

Ik kocht een rode streng bij Julija in de dikte die ik nodig had, woolstok van Blue Sky Fibers. De MKAL was dan al halverwege denk ik. Maar ik zette de rand op en ik kon niet meer stoppen. Op twee dagen tijd, breide ik de beanie. 

Vandaag is het patroon gepubliceerd en werd de naam bekendgemaakt: Armley, naar een historische site nabij Leeds. 

Woolly Wormhead is de eerste designer die ik op zoek als ik een muts wil breien. Ik ga tijdens EYF17 een workshop bij haar volgen, en dus wil ik zeker eentje mee hebben.

You Might Also Like

0 reacties