Wat zijn drie items die je altijd meeneemt als je op reis gaat?

Ik spiekte eens op het lijstje met thema's, gewoon om snel iets te schrijven. 1. Portefeuille: in principe zitten daar al mijn nodige ...

Ik spiekte eens op het lijstje met thema's, gewoon om snel iets te schrijven.

1. Portefeuille: in principe zitten daar al mijn nodige kaarten in, zoals bankkaart en identiteitskaart. Maar ja, ik ben er al in geslaagd om op de luchthaven vast te stellen dat mijn identiteitskaart in mijn computer zit want ik was thuis aan het werken en dan heb ik die nodig om in te loggen. En nee, niemand heeft me tegengehouden om op het vliegtuig te stappen. De eerste die mijn identiteitskaart vroeg was het hotel, gevolgd door de winkel waar ik met bankkaart wou betalen. Gelukkig heb ik een rijbewijs dat dezelfde grootte heeft als een identiteitskaart. Dat bleek ook voor het terugkeren handig.

2. Telefoon: als ik alleen op reis ben, hou ik van het internet. Nog meer dan als ik thuis ben. Eens snel berichtje sturen, foto delen, facebook checken,... En daar horen ook de kabeltjes, reservebatterij etc bij.

3. Een boek: ik kan me niet inbeelden op reis te gaan zonder boek.

You Might Also Like

0 reacties