#wipwednesday - gryer

Isabell Kraemer heeft ongelooflijk veel mooie patronen, simpel met een leuk detail. Ik werd verliefd op haar gryer in grijze tinten en had...

Isabell Kraemer heeft ongelooflijk veel mooie patronen, simpel met een leuk detail. Ik werd verliefd op haar gryer in grijze tinten en had in Stoffenidee bij de wereldbreidag kleuren uitgezocht. Het werd één van de projecten die ik mee nam naar Berlijn en ik was misschien wat te ambitieus om alle zes de bollen mee te nemen. Ondertussen doe ik rustig verder, gewoon rechts, dan eens een blok met gaatjes (poepsimpel, geloof me maar) en dan strepen vooraleer over te gaan naar de volgende kleur. Ik controleerde de stekenverhouding niet, want het is een sjaal en temperde ondertussen het meerderen een beetje om op het einde van de rit geen deken uit te komen, maar ik hou van de wol. Het is royal tweed van Lana Grossa, niet meteen yarnsnob material, maar wel 100% wol en leuk met die kleine schakeringen.

You Might Also Like

0 reacties