Gryer

Ik vermoed dat ik er niet over geschreven heb, omdat schrijven er de laatste tijd hier wel eens bij in schiet. Er gebeurt gewoon te veel en ...

Ik vermoed dat ik er niet over geschreven heb, omdat schrijven er de laatste tijd hier wel eens bij in schiet. Er gebeurt gewoon te veel en tijd is beperkt.

Isabell Kraemer is een Duitse ontwerpster van heel mooie patronen, ze ontwerpt truien en sjaals en steeds zitten die vernuftig in elkaar, niet overdreven moeilijk maar heel stijlvol. Op regelmatige tijdstippen organiseert ze een knit-a-long. Vaak gaat dit gepaard met korting in de dagen voor het lanceren, hou dus haar instagram en ravelry groep in de gaten zou ik zeggen.

Voor Take-your-pick koos ik gryer. Gryer is een sjaal in drie kleuren, allemaal rechts, een strook gaatjes en ook wat strepen. Eigenlijk het ideale patroon voor beginners, echt waar, want alleen maar rechts breien voor een sjaal daar word je niet blij van.


Ik kocht de wol van lana grossa (royal tweed) bij Stoffenidee op de wereldbreidag en nu het wat kouder begint te worden kan ik me wegstoppen in deze warme sjaal. 

You Might Also Like

0 reacties