#WIPWednesday: tukulove

Van de ene knit-a-long (KAL) naar de andere zou je kunnen denken maar deze KAL was toch eentje die ik niet links kon laten liggen. Je kiest ...

Van de ene knit-a-long (KAL) naar de andere zou je kunnen denken maar deze KAL was toch eentje die ik niet links kon laten liggen. Je kiest zelf je patroon en de enige voorwaarde is dat je Tuku wool gebruikt. De deadline is 14/2, dus er is ruim tijd genoeg om iets te breien.

Ik had tijden EYF (Edinburgh Yarn Festival) drie strengen gekocht, gewoon om eens te testen omdat de wol zoveel aandacht begon te krijgen op sociale media etc. Ik had niet meteen een patroon in gedachten, maar deze KAL was een goede reden om eens te gaan zoeken.

De keuze viel op swedish pancakes, een paar vingerloze wanten in twee kleuren, uit PomPom Magazine (nummer 12, lente 2015). Ik heb me voorgenomen om wat vaker van mijn abonnement gebruik te maken. Er staan heel vaak mooie patronen in. Mijn kleurencombinatie is ongeveer hetzelfde als deze in het boekje, bij mij is het roze eerder oudroze en is het lichtgrijs in plaats van wit, maar zo wordt het wel makkelijk om het patroon te volgen. 

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ben benieuwd hoe ze je bevalt. Wel grappig, ik had toch wel andere associaties toen ik de titel van je blogpost las; ik dacht meteen aan Tuku music : https://en.wikipedia.org/wiki/Oliver_Mtukudzi

    BeantwoordenVerwijderen