2017 op de naalden

Het was hier stil het voorbije jaar op de blog, maar er is heel wat gebreid. Nu staat er 11,5km op mijn knitmeter. Ik heb nog nooit zoveel ...

Het was hier stil het voorbije jaar op de blog, maar er is heel wat gebreid. Nu staat er 11,5km op mijn knitmeter. Ik heb nog nooit zoveel gebreid. Elke bol of streng wol die ik op brei gaat op de meter en ook de halve bollen als het project af is. Ik maakte de foto van mijn ravelry pagina met projecten van het voorbije jaar en ik zag veel mutsen met kleurbreiwerk, niet allemaal voor mij. 
Ik zag ook een traval light cardigan die ik zowat dagelijks uit mijn kast haal, afgewisseld met de aileas cardigan. Ook de boreal komt er regelmatig uit. Niet alle projecten zijn al afgewerkt en soms is het een beetje stom, gewoon nog een mouw en ik kan die belmont aan, hoeveel werk kan dat zijn?
Nieuw dit jaar zijn alvast de sokken, ik had nooit gedacht dat ik de smaak te pakken zou krijgen. Maar na de workshop in Oslo ben ik verkocht, vrees ik.

You Might Also Like

0 reacties