Renée

Wat me stoorde aan de foto's van mijn nieuwe trui was die groene t-shirt die kwam piepen aan mijn hals. Het is een Renée uit La Maison ...

Wat me stoorde aan de foto's van mijn nieuwe trui was die groene t-shirt die kwam piepen aan mijn hals. Het is een Renée uit La Maison Victor in een stofje van Chat Chocolat. Het was geen toeval dat Fien dat weekend ook in een t-shirt in dat stofje rond liep. Maar goed... Ik kwam dus thuis van een heerlijk naaiweekend waar ik gebreid had en besloot maar te doen wat ik al zo lang had uitgesteld. Ik haalde het stofje van bij Georgette boven en knipte een nieuwe Renée.

Veel valt daar niet over te zeggen, ik ging voor de versie zonder lederen biais op de mouwen en aangezien ik het model al eerder maakte zat het ook snel in elkaar. Ideaal om te dragen in combinatie met mijn nieuwe trui en voor die dagen dat het nog niet helemaal warm is.


You Might Also Like

0 reacties