EYF - Clare Devine

Mijn eerste EYF-dag was al op woensdag, ik had namelijk een workshop in de namiddag. Misschien is dat wel een tip voor wie naast de tickets...

Mijn eerste EYF-dag was al op woensdag, ik had namelijk een workshop in de namiddag. Misschien is dat wel een tip voor wie naast de tickets voor workshop heeft gegrepen, kies een workshop op een rustig moment. Woensdag is er nog geen market place en velen moeten die dag ook nog werken. 

Ik ging voor de workshop over verkorte rijen in hielen van Clare Devine. Ik ken haar werk van de club die ze met Ginger Twist heeft, maar dat waren voornamelijk mutsen. Ik heb ook een aantal van haar sokkenpatronen maar ik heb er nog geen geprobeerd. Al zal daar snel verandering in komen.

Verkorte rijen zijn eigenlijk best simpel, verzekerde Clare ons, een beetje tussen het zuchten over het weer en het kletsen over plannen en patronen door. Clare is iemand die er in slaagt om dingen heel bevattelijk uit te leggen en te demystificeren. Ik merkte wel dat sommige dingen voor mij nog te hoog gegrepen waren, of dat ik nog wat meer moet oefenen voor ik zelf aan patronen ga sleutelen.
Op woensdag is er geen market place maar ik kon wel een dag naar keuze kiezen waardoor ik die dag ook vroeger binnen kon. Op die manier hoefde ik niks van de fun te missen.

You Might Also Like

0 reacties