Honger!

Eind vorig jaar was er in blogland veel te doen over Honger, het boek van Mme Zsazsa . Ik kocht het boek, een cadeautje voor mezelf (net zo...

Eind vorig jaar was er in blogland veel te doen over Honger, het boek van Mme Zsazsa. Ik kocht het boek, een cadeautje voor mezelf (net zoals ik de vorige boeken kocht), maar ik had er nog niks mee gedaan. In een vlaag van goede voornemens vulde ik mijn winkelmandje. Soms schiet het daar wel 
eens te kort. En ik had wel ideeën wat ik zou klaarmaken, maar ik kon wel een zetje gebruiken. 

Honger to the rescue! Ik zocht de ingrediënten op en vond wat ik ging klaarmaken, met wat extra finishing touches van Mme Zsazsa. 


Ik probeerde de pasta met asperges en pasta met spinazie. Twee keer een schot in de roos, misschien wel dingen die ik zelf zou maken maar vooral die extraatjes van Mme Zsazsa deden het hem. Ik hou wel van haar stijl, lekker no nonsense en toch voldoende voor als je zou twijfelen. Ik had niet alle kruiden in mijn tuin dus dat is misschien nog wel een werkpuntje.

You Might Also Like

0 reacties